Alla inlägg under november 2010

Av Ann - 30 november 2010 11:15

   Ville bara säga att Sverige ligger verkligen efter med denna IPAD, USA har haft det vad kan det va? 6 månader tillbaka kanske?

natti


//A

Av Ann - 30 november 2010 10:54

Usch jag tror jag aldrig har ätit så här äckliga godisar sen jag kom hit.

Dem låg i min så kallade "Kids meny/snabbmat" och jag säger bara fy verkar som dem försöker göra en kopia av Haribo Nallar här.


I alla fall efter skolan idag blev det en sväng till American för att leta efter en halsduk men så långt kom inte jag det enda jag kom till är target och fick medm ig apelsinjuice och majs hem snyggt eller inte. Sen dessutom så har jag tappat humöret av att laga mat nu för tiden vet jag knappt någon inspiration längre:/ Aja men på vägen hem gissa vem som jag inte såg om det inte var Jay Leny  Har en riktig bild på honom nånstans i min mob men orkar inte leta nu så ni får det en annan dag i stället.


//A

Av Ann - 29 november 2010 06:32

Well sova bort dagen idag var inte fel, vaknade vid 5 när Josefin kom över och väckte mig vet jag.

Men det finns anledningar Haha bra också, vi kan börja med att igår så "övernattade" Jessica över i mitt rum vi spelade ju som sagt spel och senare kom en kompis över och umgicks med oss tills han fick för sig att vi skulle till L.A klart och sagt 2-3 på morgonen åkte vi runt kom hem någon gång vid 4 på morgonen och jag säger bara så här, gud vad vackert Kaliforninen är på nätterna spec när det lyser =).

I alla fall idag var jag och Josefin iväg på äventyr för hennes gavel til säng vi åkte och köpte den av en familj riktig söt gavel dessutom.

Men en sak är säker nu, jag längtar tills vi flyttar ut och skaffar eget vilket blir nästa år.


//A

Av Ann - 28 november 2010 10:53

Det känns som jag börjat tappa humöret över att blogga men vi får hoppas på att det ändrar sig snart.


I alla fall dagen börjar med att jag vaknade sent igen och inte gjorde något spec förutom att spela Uno med min rumskamrat.

Efter att ha spelat klart det så blev det shopping och så bra som jag är så spräckte jag mina Diesel Jeans idag Haha.


Btw hinner inte blogga nu pga av att Jessica ska sova i mitt rum


//A

Av Ann - 27 november 2010 09:55

Det blev inte så många knoppar här gjort för efter att jag bloggade så blev det raka vägen till duschen och sen senare till Lidia`s rum och spela "Tetris" igen vilket är kul Haha riktigt underhållande faktisk.


I alla fall hela huset sover och det är bara jag och Jessica kvar som är vakna och klockan är 00:58 och jag och Jessica flippar ut lite på varandra för vi är trötta och rastlösa samtidigt.


Men jag vet inte vad jag ska skriva mer kanske det blir att sova ändå //A

Av Ann - 27 november 2010 05:05

Sorry för att det inte blev uppdatering igår men efter thanksgiving middag så började vi med att prata om julklappar och drog lott om vem man skulle köpa till osv så det är rätt skönt att vi slipper köpa till alla sparar en del pengar där Haha.

Men igår blev vi erbjudna som sagt på mat då av familjen: Det blev turkey, potatismos, turkey sås, böner, sötpotatis och något mer men en sak är säker det var riktigt gott faktiskt.

Som efterätt blev det ju massa med pajer och snacka om att man var jätte mätt och slut efter det? Så well nu har jag i alla fall gödat mig själv med Thanksgiving middag och snart så ska jag och Josefine erbjuda svensk julbord också så det blir ännu mer mat och när man kommer hem med Haha.

Efter maten blev det att vi gick in till Lydia`s rum och spelade spel Monopol och sen avslustade vi med block spel (Nästan liknande spel som Tetris) och well det höll vi på med till 2 på morgonen innan vi gick tillbaka till våra rum.

Jessica och jag däremot gick aldrig och la oss det vi gjorde var att vi ringde taxi för vi blev erbjudna till en kompis för att dricka och spela Wii och chilla.


Klart sagt gjort, vi kom över och chillade sen så lyckades vi inte lägga oss förrän klockan var 6 på morgonen och vaknade igen vid 10 på morgonen och började kolla på filmen Easy A och efter filmen blev det shopping. Jag orkade inte leta efter något för det var sjukt mycket folk och rean var inget spec heller. Så det sket sig jag gick hem i stället och började somna och well nu när klockan är 20:14 så vaknade jag kanske för 30 min sen och ska börja ta tag i dusch sen får vi se vad som händer.


//A



Av Ann - 26 november 2010 01:40

Hur börjar man på en bra main topic egentligen när man har Thanksgiving middag på g som Topic? Haha skojar bara.


Men i alla fall så vaknade jag 3 på eftermiddag och känner mig helt utvilade för stunden och inte gjort så där många knopp, sitter och inväntar på Josefine (Världens segaste människa!!! Mohaha ett pik till dig Josefine) sen på mina rumskamrater för vi ska iväg till Ralphs och köpa blomma för att ge familjen det som ett tack för vi blev inbjudna på middagen.

Sen vad som händer ikväll vet jag inte? Men jag uppdaterar er senare om det.


//A

Av Ann - 25 november 2010 09:13

Lite gulligt att skolan sitter och gödar mig just nu med pumpkin paj (Thanksgiving paj) Haha.

Igår så var det ju som sagt Thanksgiving middag i skolan och som sagt dem erbjöd mat sen idag så bjöd min fröken på Thanksgiving paj och imorgon är det dags för den riktiga Thanksgiving dag och då ska det gödas med mat här också snyggt!:D

Men det tackar man inte nej till och btw jag har ätit riktig turkey nu och det funkar rätt okey men helst skippar jag det =)  Sen då? Jag har varit iväg och köpt tofflor till mig för det är as kallt här uscha brrr...

Efter det så har jag tvättat mina kläder och nu sitter jag här och äter nattmat typ runt 00:49 =)

Snyggt


//A

Ovido - Quiz & Flashcards