Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Trött på mig själv..

Av Ann - 24 februari 2011 08:24

Först kan vi börja med att säga att jag är trött på mig själv satt idag 3 timmar extra i skolan för att köpa en psykologi bok som visar sig att inte stämma när jag nu kommer hem och kollar på det.

Kul eller inte kul vad säger vi? Jag är trött på mig själv och suck jag som behövde kapitel 1 innan lektionen börjar imorgon och jag hinner inte det på 10 minuter suck.

För min första lektion börjar 07:50 och slutar 09:00 senare så börjar jag nästa 09:10 då är det redan kört för det tar ju trots allt också tid att gå till nästa byggnad med ju.

Aja i alla fall nu minns jag inte när jag skrev senaste? Antar att det var i lördags ? Men tyvärr så får bloggen hamna i sista hansprioritering för jag har skola och plugg att sköta.

Helt sjukt egentligen att det kan vända så snabbt när jag inte hade läxor klagade jag men nu sitter läxorna över huvudet på mig Haha.


Men nu är det som sagt helt bestämt jag flyttar in i Lidias rum och det jag behöver skaffa är säng och extra täcke thats it.

Sen funderar jag p att kolla craiglist och se om jag hittar någon soffa för det är ju inte fel att ha det och sist inte minst playstation 2 skulle inte sitta fel.


Men helt enkelt i söndags kom Lidia hem efter att jag var med Josefine, Rifat och Josefines kille nånstans 10-20 min utanför Glendale.

Vi gjorde inget spec direkt dock eller jo italiensk mat och italiensk cauppucino mums bästa kaffe ever!
Sen måndag shopping med Lidia
Tisdag: Skola och plugg damn
Onsdag: Skola och imorgon oj vilken dag säger jag bara det kommer bli

Torsdag: Efter skolan fika med Rifat, träffa Josefin, shoppa med Josefin, Komma hem byta om, hämta upp min margaritas hos Rifat gå till Jessica och sen festa, hem under natten om jag hinner, hänga med Rifat till en pub och lyssna på livemusik?
Fredag: Plugg och bowling står på listan
Lördag: Utgång med min rumskompis dem antal veckorna jag ser henne
Söndag: Plugg och ruttna åt skogen Haha

Sorry för den knepiga uppdatering men så blir det när jag är helt slut måste sova nu så jag uppdaterar snart igen kanske imorogn vem vet?
Aja förresten så måste jag dela med er 2 saker som jag tyckte var roligt eller vi tar en idag och den andra tar vi imorgon eller övermorgon.

Jag: Josefine säg mig skillnaden på I och R
Josefine: Den ena är vitt och har grön jacka syns överallt och den andra är mörk
Jag: Haha precis det jag tänkte på inte dum gissat ändå men poängen är med det hela Josefin är att dem är ging och jang Haha.

Natti från CA btw det är kallt 6 grader kanske på morgonen eller inte ens i närheten? Men på nätterna är det kallt och gissa vad ännu ett par vantar jag köpte är på äventyr undra när jag kommer få tillbaka alla mina 2 par vantar?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 9 mars 2011 19:01

Så idag är nog sista dagen jag sitter och bloggar på denna sidan, visst jag kommer sakna alla gamla inlägg osv ska förska flytta över dem senare. Men min nya adress blir Tran.blogg.se anledning till att jag byter är för att denna sida...

Av Ann - 8 mars 2011 11:37

Gosh nu kan jag inte somna om efter att ha haft en sjuk dröm om en kompis bilolycka som skedde runt 2007 jag drömde att jag hörde sirener,  blåljus och såg hela olyckan och hur bilen voltade:S Så great jag låg och vred vände mig si sådär 30 min utan ...

Av Ann - 8 mars 2011 08:30

    I alla fall slutade jag  halv 9 idag för jag var klar med uppsatsen då så det var bara att komma hem till min röra som såg ut som en bombnedslag anledning till det var ju morses visste inte vad jag var sugen på för kläder. Sen att Lidia flyttad...

Av Ann - 7 mars 2011 09:05

Bilder på min tumme kommer senare och jag säger  bara dem är inte fina Haha så är ni känsliga så kolla inte vet jag =) Men jag kommer varna er innan:P   ...

Ovido - Quiz & Flashcards