Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Det är inte sant...

Av Ann - 2 mars 2011 18:50

Satt och sammanfattade för en stund sen ett inlägg till er men så lyckas jag radera det hur vet jag heller inte?
Men i alla fall s¨ska jag sammanfatta kort, sitter just nu och har håltimma till tolv och klockan är 09:50 så det är en stund kvar men tänkte sitta och skissa klart arbetet som ska in den 26 mars och senare börja på något annat.


Helgen har varit fullspäckat enligt mig tycker jag låt mig tänka
Torsdag- Fest i Hollywood
Fredag- Bowling
Lördag- Fest hos tvillingarna

Söndag- Oscars galan med Sara och Rifat

Jag lär ha nämnt detta inann eller så har jag inte gjort det? Men det gör la inte er något att jag repeterar antar jag Haha.


Sen då? Jag har bytt rum, skulle göra det egentligen nästa månad men det blev lite ändringar på det för en kille behövde mitt rum så fort som möjligt, så jag bestämde att jag ringde pratade med rumskompisen och kom överens med henne att hon har sina saker i mitt rum så länge.

Så får hon hämta det när hon kan från jobbet =)
Det är just nu också jag uppskattar Ikea våran kära hederliga Ikea lingonsylt, inredning osv osv underbart tack Sverige!

Svenska gänget i Los Feliz Glendale+Santa Monica  Lite häftigt taget av mig tycker jag, ser ut som om hon är på väg ut genom en plansch eller vad man nu ska kalla det (Varför det är någon annan färg vet jag inte)   Jag, Sara och Rifat i Hollywood nån restaurang   Oscars Galan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 9 mars 2011 19:01

Så idag är nog sista dagen jag sitter och bloggar på denna sidan, visst jag kommer sakna alla gamla inlägg osv ska förska flytta över dem senare. Men min nya adress blir Tran.blogg.se anledning till att jag byter är för att denna sida...

Av Ann - 8 mars 2011 11:37

Gosh nu kan jag inte somna om efter att ha haft en sjuk dröm om en kompis bilolycka som skedde runt 2007 jag drömde att jag hörde sirener,  blåljus och såg hela olyckan och hur bilen voltade:S Så great jag låg och vred vände mig si sådär 30 min utan ...

Av Ann - 8 mars 2011 08:30

    I alla fall slutade jag  halv 9 idag för jag var klar med uppsatsen då så det var bara att komma hem till min röra som såg ut som en bombnedslag anledning till det var ju morses visste inte vad jag var sugen på för kläder. Sen att Lidia flyttad...

Av Ann - 7 mars 2011 09:05

Bilder på min tumme kommer senare och jag säger  bara dem är inte fina Haha så är ni känsliga så kolla inte vet jag =) Men jag kommer varna er innan:P   ...

Ovido - Quiz & Flashcards