Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ann - 7 mars 2011 09:05

Bilder på min tumme kommer senare och jag säger  bara dem är inte fina Haha så är ni känsliga så kolla inte vet jag =)
Men jag kommer varna er innan:P


Av Ann - 7 mars 2011 08:01

Igår/Inatt när jag kom hem så bloggade jag men av någon anledning försvann allt och jag somnade tydligen framför datorn.

Aja i alla fall nu minns jag inte om jag har berättat men i fredags var det fest i Santa Monica senare drog vi till Hollywood och festade vad kan vi va? 15 svenskar som ägde dansgolvet stort, under natten så drog vi till pizzeria och käkade och senare hem när jag kom hem vet jag inte.
Men en somna direkt gick heller inte så jag låg och pratade och bråkade med en det jobbigaste var nog att båda var upprörd ledsna och grät men vi har pratat ut så det är skönt, men jag tror nog att jag fyllegrät än det vanliga gråtet "normala" Haha.

Lördag: Vaknade vid elva och wow bakfull njaa jag vet inte? Men fick inget gjort förutom jag tyckte att jag fick en jätte snygg sminkning till kvällen håret var pefekt allt var bara perfekt Haha.
Men vi drog ut och festade igen och denna gången blev det lugnare med alkoholen men vi kom hem vid 5 för vi hamnade  borta vid Santa Monica skulle på efterfest men det sket sig:P
Riktig rolig biltur fick vi i allafall allihopa till Santa Monica och självklart i baksätet så satt 3 pers och jag fick sitta lite typ i knät på dem och ha benen rakt över killarna.

Lite konstigt sätt att sitta men det gick dock så fick ju min kära franska kompis "Bratz" galna saker för sig och gissa  vad människan fick för sig?
1. Mina ben gick att äta så han bet mig (Japp jag har  blåmärken) men det gör inget.
2. Jag och han eller a alla skulle till himlen, till mars?
3. Mitt ben var hans tangentbord och han skulle skriva brev

4. Han spillde vatten på mina ben

5. Han bet mig när jag hade skor
6. Han drog av skosnören och knöt ihop båda snören Haha

7. Oj det finns massa jag orkar inte ta upp

Söndag: Jag  vaknade inte förrän kvart över 2 när min ex rumskompis kom in och skulle hämta mina saker (Jag flyttade in hos henne för trots allt jag skulle ta över hennes rum, men hon hade kvar sina saker pga av att hon har inte haft tid att flytta när hon jobbar)
Aja i allafall efter det lagade jag och gissa vad min söndag jag spenderade? Om det inte var akuten? Det är bara tidsfrågan hur mycket allt kommer kosta när jag får hem räkningen Haha
Nej det har inte med FESTANDE att jag hamnade på sjukhuset utan det har mer med att jag skärde mig av misstag eller a  så här  var det
Jag diskade kniven och av misstag så vet jag inte vad som hände men jag skärde upp vänstertummen av misstag.
Så det bara rann blod och det var tydligen djupt så min rumskompis fick köra mig till sjukhuset där jag mötte upp med min Svenska tjejkompis Sara (Tack underbara Sara för att spendera tiden där med mig) men det gick snabbt så jag fick sy 2 stygn så nu är tummen inbindad i gasbinda eller vad det nu är Haha:D
Så visst tummen är svullen, bedövningen börjar släppa, smärtstillande har ingen effekt på mig direkt tror jag? Vänsterhand toppen NOT den jag skriver med.

Men ska i alla fall tillbaka på tisdag vilket jag inte kan så det blir onsdag så dem ska byta ut och rengöra såret.

Sen 10 dagar senare är jag hel med min tumme igen vilket blir bra för jag måste ju kunna skriva med ju Haha


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards