Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Im movin...

Av Ann - 21 februari 2011 08:30

Yesss det stämmer jag ska flytta!!! Gissa vart? Nu börjar ni säkert bli nyfikna va?

Skämt vid sidan jag ska flytta till min rumskompis rum i stället hon ska flytta ut vad det ser ut som nu i alla fall.

Men huvudsaken är att jag ska få ett större rum och större säng för sist om jag inte minns fel jag ramlade nästan ut i torsdags natt hur det gick till ska vi inte prata om men huvudsaken är att större säng javisst.

Aja idag har det varit en sån där allmän seg söndag inte gjort direkt så många knoppar vaknade vid 2-3 på eftermiddag och drömde att jag fick sms men det visar icke picke.
Jag som satt och hoppades på sms från en viss person men nej nej...

Annars så har det blivit smoothie och italiensk middag med Josefin mums gott var det i alla fall en sak är säker.

Precis när jag kom hem så knackade det på min dörr någon minut senare och det visar sig vara min rumskompis Lidia, vi satt och pratade och wow det var mycket att ta igen för hon har varit borta och jobbat i 1 vecka.

Sen att jag måste också snart vänja mig att hon ska flytta buhu jag hatar att släppa saker och speciellt en sån underbar vän som hon är.

Visst det finns massa med andra kompisar men hon är den första jag lärde känna efter Jessica då och det var en gång i tiden Jag+Jessica+Lidia men nu är det inte samma sak mer:/
Visst jag låter nu bölig och gnällig men det är jag också för det är en söndag.

Ingen skola imorgon förresten för det är Holiday då är det rea som gäller Haha


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 9 mars 2011 19:01

Så idag är nog sista dagen jag sitter och bloggar på denna sidan, visst jag kommer sakna alla gamla inlägg osv ska förska flytta över dem senare. Men min nya adress blir Tran.blogg.se anledning till att jag byter är för att denna sida...

Av Ann - 8 mars 2011 11:37

Gosh nu kan jag inte somna om efter att ha haft en sjuk dröm om en kompis bilolycka som skedde runt 2007 jag drömde att jag hörde sirener,  blåljus och såg hela olyckan och hur bilen voltade:S Så great jag låg och vred vände mig si sådär 30 min utan ...

Av Ann - 8 mars 2011 08:30

    I alla fall slutade jag  halv 9 idag för jag var klar med uppsatsen då så det var bara att komma hem till min röra som såg ut som en bombnedslag anledning till det var ju morses visste inte vad jag var sugen på för kläder. Sen att Lidia flyttad...

Av Ann - 7 mars 2011 09:05

Bilder på min tumme kommer senare och jag säger  bara dem är inte fina Haha så är ni känsliga så kolla inte vet jag =) Men jag kommer varna er innan:P   ...

Ovido - Quiz & Flashcards