Alla inlägg under juli 2010

Av Ann - 31 juli 2010 22:49

Någon där ute som vet var min kvinna har tagit vägen? Jag har knappt sett, hört något från henne? Så ni som hittar henne får hittelön av mig och det är puss på kinden haha.

I alla fall nu är det seriöst för nära så att jag inte vet vart jag ska ta vägen, 15 dagar kvar tills jag flyttar galet värst nog är boendet tror jag:O Inget är fixat men det löser sig där. 
Sen så hjälper det heller int att jag har inte handlat klart saker jag behöver ta med mig, dessutom så är det helt uteslutet nu jag ska inte ha med mig för mycket packning.

Men i alla fall satt jag och pratade nyss med min kära älskade killkompis J vilket var trevligt och well jag och han satt i alla fall och pratade om nyår trots att det är för tidigt Haha, men kanske vem vet? Om jag kommer hem till jul blir det fira nyår i Värmland kanske vilket kan vara lite häftigt varför vet jag inte men det löser sig?


Btw så nu har jag blivit några hundra fattigare haha, köpte 2 par leggins samt twilight bok så en sak är säker.

Ni hittar mig i min hängmatta med twlight bok

//A

Av Ann - 30 juli 2010 20:28

Hm well jag vet inte vad jag ska säga? I onsdags kväll så slutade hela mitt internet och tv att funka och det var inte bara jag som blev drappade av det utan hela trappegången som tur är.


Så det tog ändå nästan 2 dagar innan vi fick tillbaka detta och vilket gav resultat idag efter mitt shopping som jag lyckas göra.

Två linnen och strumpor stod på listan och snart ska det inhandlas samma sak igen fast i andra färger+ lite till för det är nu så nära.
Jag satt och räknade idag och insåg att det är cirka 16 dagar kvar innan jag åker och just nu vet jag inte vad det är för känslor jag bär inom mig?


Sen så hjälper det heller inte att jag inte har handlat klart i min lista samt färdigt packat rent mitt rum.

Men jag fick i alla fall städat 3 förråd som vi äger under dem dagarna mitt internet och tv var nerlagt så jag fick ändå gjort rätt mycket så nu är det mesta skräpet borta och kartongerna är borta så hej nu blir det plats för min säng och flyttkartonger.
En sak är säker, det är snällt av mamma att jag får ha mina saker där så slipper jag sån där magasin eller heter det magisinering?
Aja igår så skulle jag inte alls ner till torsdagksväll men fröken A tvingade mig Haha:P Så vi satt hemma hos henne en stund och tjötade sen tog vi en sväng ner till stan och summerar vi om hur länge vi var där så var det kanske 20 min allt som allt? Damn snacka om att bandet var dåligt och vilka var dem ens?




Vet ni vad? Jag  kom på mig själv över att jag kommer sakna hösten, liksom känslan lukten med dagg på morgonen nu när jag åker? Men samtidigt så börjar jag fundera på om jag inte kommer ändra mig om ett tag?


//A


Av Ann - 27 juli 2010 18:53

Vet ni vad? Igår när jag satt och skrev inlägget tyckte jag det lät bra med engelskan med tanke på att jag pratade ju då med min tjejkompis blivande sambo på engelska.

Men idag när jag är trött, ögonen går i kors och jag orkar inte reagera på saker och så läser jag mitt föregående inlägg så låter det hemsk I landsproblem? Javisst!:D

Kanske jag inte ska skriva blogginlägg på engelska mer eller jag vet inte? Jag är i alla fall för trött nu för att tänka.

Sen vet ni vad? Jag hatar att sitta i telefonkö vilket det kännns som om jag har gjort hela dagen men nu är det mesta klart nu hoppas jag...

//A

Av Ann - 27 juli 2010 15:14

Jag är typ rätt slut. Börjar nog bli gammal. supit två dagar i rad, bara för att jag äntligen kan, men det känns idag också kan jag lova.
varit ledig från jobb sen i lördags, så det kommer bli rätt gött att komma tillbaka lite idag. Jobb hela helgen blir det, känns väl inte lika kul kanske men men.

Fick lön idag med, känns helt sjukt, levt på 1000 kr i månaden så länge jag kan minnas så att plötsligt röra sig med massa pengar känns sjukt skumt!
Jag hade egentlgen inget mer på hjärtat, FÖRVIRRAD!

Nu ska jag fixa lite grannm sen blir det jobb!

// Puss J

W

Av Ann - 26 juli 2010 23:27

Well let me see, my gramma in english sucks and I dont now why I wrote this in english? Maybe becuse I sitting and talk with my friend Jessica right now so I write in English.

And Im really sorry I can not switch from English to Sweden right now sorry maybe tomorrow...


Now this is funny  ‎20 fucking day left until I leave Sweden for a life in California and this is fun me and my friend Jessica we have nowhere to live:D

//A

Av Ann - 24 juli 2010 19:47

   Happy Happy Birthday säger jag till min favorit kvinna som blir 20 år idag.

Hoppas du får en underbar dag och jag säger bara "finally nu slipper jag springa till systemet"

Av Ann - 22 juli 2010 22:15

Minns ni igår att jag satt och skrev om 2 tjejer driver blogg men har ingen tid för update? Efter att jag har uppdaterat och lagt upp inlägget så såg jag att min favvis kvinna hade uppdaterat för mig vilket jag missade Haha.


I alla fall idag så har jag fått träffa min favvis kvinna och en sak är säker jag upplever att det enda vi har gjort hela dagen är att bara gå och gå typ men det var kul.

Samtidigt så lyckas jag glömma mitt körkort hemma (trots att jag inte körde) men skulle mot systemet och tack säger jag bara att mitt gamla idkort som gick ut för 2 månaders sne funkade fortfarande idag.

Well torsdagskväll i stan men jag orkar inte åka ner och av någon anledning så har jag bara varit nere 1 gång av 3:e gången dem spelar.


Btw favvis kvinna fyller 20 år på lördag kommentera och gratta henne här tycker jag!

//A

Av Ann - 21 juli 2010 20:46

2 tjejer driver denna blogg och ingen av oss har ork oftast att blogga?
Men jag A skyller som vanligt på sommaren och J skyller säkert på jobb?

Aja i alla fall whatever jag kan säga sen jag uppdaterade sist har jag fan med inte gjort många knoppar och då menar jag allvar.

Gått upp, fixat lite saker, sist inte minst somnat om och sovit bort halva dagen vilken jag är rätt bra på faktiskt.

Som tex idag smsade min kvinna vid halv 3 tror jag om bada, och sen efter det somnade jag tydligen till och vaknade runt halv 7-7 så där försvann dagen typ.


En sak är säker mamma är orolig för mig nu säger hon "Undra vem som ska väcka dig när du är utomlands, ska du sova bort dagen där med" Hahaha jag säger bara suck oroa sig redan nu när det är 25 fuckin day left? Crazy?
Sen är jag dessutom trött på detta hon tjatar om "VEM SKA HÄMTA DIG PÅ FLYGPLATSEN" jag säger bara gud snälla ta det lugnt jag orkar inte tänka på det nu!.


Åh jag är förbannad/upprörd för att skriva mer så jag avslutar här och nu.


P.s Vet ni vad? Jag har fortfarande svårt att fatta att min F var verkligen hemma i fredags liksom jag upplever att det är inte sant fortfarande.

 
//A

Ovido - Quiz & Flashcards