Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Ann - 16 juli 2010 21:16

Nu är mina krafter slut och jag säger bara tack alla som ger mig negativ energi hela tiden och då syftar jag starkt på en i familjen.

Vad det handlar om orkar jag inte berätta nu men jag har inga ord kvar att förklara detta.


I alla fall så gillar jag inte begravningar, ju för sig vem gillar det egentligen? Det var jobbigt, eller ju för sig det brukar vara jobbigt på begravningar men ? (Ordlös javisst)
Så efter begravningen blev det besikta bilen och den gick igenom thank gud.

Ibland så älskar jag min mob eller inte, och då menar jag att idag så levde min telefon sin egen värld och ljudet försvann så gissa om jag inte hade 4 missade samtal från något okänt nummer med 3 minuters mellan rum? Men det löste sig sen för den jag minst anade ringde och det var min F, han mellanlandade i Sverige idag för att senare bege sig vidare och som det ser ut nu så möter min loverboy upp mig när jag kommer....

Haha detta tyckte jag var roligt idag,
Jag: Du smakar tuttifrutti när jag pussar dig?
F: Jag har käkat glass så klart
Jag: Helvete vad tatueringar du har skaffat nu?
F: Men det är fortfarande dem jag har

Jag: Ne du har mer tatueringar nu än jag träffade dig sist
F: Gumman du är värdelös som inte minns dem
Jag: Men skyll dig själv att du är borta länge inte kommer jag ihåg allt
F: Det kommer fler
Jag: Mm din hals mums
F: Lukta på min hals nu också?
Jag: Vadå får jag inte lukta på din hals eller lukta på dig när du har varit borta länge?
F: Jo det får du men jag luktar inget? Ge mig en puss nu i stället?
Jag: Bara en? Får jag inte ge dig fler?
F: Klart kom hit, jag har saknat sättet du kramar mig och pussar mig
Jag: Vi är fan med det konstiga paret och har ett konstigt förhållande
F: Nehe kom du på det nu?, det är ju därför vi håller ihop ju
Jag: Nehe tyst nu tönt!:D


Kärlekfsull par? Tveksamt!:D Men tillsamamans har vi roligt och trivs i varandras sällskap.


Nu? Sitter jag och tidfördriver tiden med lugnafavoriter mums ^_^ 


//A

Av Ann - 16 juli 2010 12:31

Ja det är så sant som det är sagt, jag är nog tusan den snällaste människan som någonsin satt sin fot här på jorden. Okej, nu tar jag i lite då men inte så jättelångt ifrån. Jag fattar inte vart all snällhet kommer ifrån? Det är som om det kommer från en stor oändlig källa som aldrig tar slut.
Jag vill bara göra hela världen lika god och snäll som jag är, och blir så ledsen för jag vet att det aldrig kommer att gå.
Det finns alltid idioter. Gott om dem med kanske man kan säga. Jag kan inte för min liv fatta hur man själv kan må bra utav att vara elak mot andra människor. ALLA är elaka någongång, även lilla J, men jag har samvete och mår dåligt över det sen, och det är inte alla som har, och det är såna människor jag tycker synd om, de utan samvete. Vilket hemsk liv de måste leva..

De måste ju innerst inne må riktigt dåligt?


Jaja, det går att älta i all evighet men det kommer nog aldrig lösas, men j ska göra sitt bästa och fortsätta sprida sin snällhet, det kommer man längst med!

Iaf, vaknade för cirkus en halvtimma sen, tack och lov för det, drömt helt sjukt i natt. Allt från att jag var en katt som blev jagad, till att jag bodde uppe i Norrland till snusk? 
En salig röra, vilken kanske är resultatet av hur jag upplever hur mitt liv ser ut just nu?
Tycker allt bara är rörigt, och jag vet ingenting längre känns det som. Allt som var så rätt kanske helt plötsligt är fel, eller så är det rätt?
Försöker att bara ta det chill, men det är lite jobbigt när det bara snurrar runt allt i skallen.


Ikväll är det jobb som gäller igen, och det är en stor bidragande del till att jag mår dåligt, men ändå så jävla bra!
Trivs så sjukt bra med mitt jobb, men..
Jag är nog för engagerad i det jag gör. Vill att alla ska må bra, och det känns som om jag är den enda som verkligen försöker. Vill vara hos alla, hjälpa alla med allt men det kan jag inte. Det går inte, och därför känns det jobbigt. De har det bra där uppe, det är väldigt goa personal som jobbar där som alla gör sitt bästa för att pensionärerna ska må bra, men jag vill att det ska bli ännu bättre!

Vill så mycket tror jag, men känns som om jag faller pladask varje gång jag försöker..

Såå, nu har jag tjötat av mig litegrann känns det som, nu börjar jag bli hungrig, åt en bulle och drack lite mjölk innan men det är nog dags för en stadig frukost, eller middag kanske så jag orkar hela kvällen.
Ta hand om varandra!

// Puss J

Av Ann - 16 juli 2010 09:48

Morrn på er läsare, nu så har jag varit vaken drygt 50 minuter och suttit framför datorn men har ej hunnit blogga eller a det kommer inte bland mina första prioritering med blogga...Varför? Jo jag har suttit och pratat med min F idag igen (Jag är jätte glad och lycklig).

Det började bara med att jag skulle kolla från min telefon läget hur det var osv men var tvungen att sätta på datorn så då har man suttit och pratat med honom en stund allt från himmel och jord men samtidigt så var det jobbigt för det tog oss både psykiskt och fysiskt.
Jag säger bara damn det kan inte bli bättre och äntligen när vi ses jag och F nånstans i världen då ska han skaffa en ny mobil till sig!:D Vilket är uppskattat av mig...

I alla fall jag hinner inte blogga mer nu ska fixa iordning mig inför begravning och bilbesiktning.

//A

Ovido - Quiz & Flashcards