Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Alcohol take over the life?

Av Ann - 27 februari 2011 00:26

Japp nu känns det så att mitt alkohol (stavning på svenska hjälp?) i alla fall tar över lite av mitt liv förra veckan alkohol, denna vecka torsdag-lördag alkohol men än så länge så är det ju lugnt enligt mig för hittils så har jag inte slarvat med plugget eller något.

Kommer i tid varje dag till skolan undantag när jag har Aviation history (Flygvärdinna) så är jag 10 minuter sen men det gör oftast inget för min professor är 20 min sen varje gång så det är lugna puckar ju.

Trots att om vi blir sen så säger hon inget för hon r jätte gosig människa helt enkelt, aja i alla fall igår så blev det bowling med svenska gänget trots allt fattades 5 svenskar men det gjorde inget.

Så vi var blandade svenskar+blandade minns inte var alla kom ifrån men det var jätte roligt att jag kunde dra igång något sånt här och alla ville komma trots det dåliga vädret.

 Vi bowlade i 1 timma ochc och hade jätte roligt helt enkelt massa med gamla hits dem spelade och så lyckades vi klämma in det s det blev dans+bowling och jag tror att vi var dem mest högljuda människorna på bowlingen Haha men vad fan det är värt det så är det bara!

Aja ne nu måste jag plugga för senare så är det fest igen ikväll då skulle vi tydligen till några tvillingar och festa?

Hela gänget+Andrew (fotografen) var och bowlade igår så trots allt vi var 11 personer

  Svenska gänget =)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 9 mars 2011 19:01

Så idag är nog sista dagen jag sitter och bloggar på denna sidan, visst jag kommer sakna alla gamla inlägg osv ska förska flytta över dem senare. Men min nya adress blir Tran.blogg.se anledning till att jag byter är för att denna sida...

Av Ann - 8 mars 2011 11:37

Gosh nu kan jag inte somna om efter att ha haft en sjuk dröm om en kompis bilolycka som skedde runt 2007 jag drömde att jag hörde sirener,  blåljus och såg hela olyckan och hur bilen voltade:S Så great jag låg och vred vände mig si sådär 30 min utan ...

Av Ann - 8 mars 2011 08:30

    I alla fall slutade jag  halv 9 idag för jag var klar med uppsatsen då så det var bara att komma hem till min röra som såg ut som en bombnedslag anledning till det var ju morses visste inte vad jag var sugen på för kläder. Sen att Lidia flyttad...

Av Ann - 7 mars 2011 09:05

Bilder på min tumme kommer senare och jag säger  bara dem är inte fina Haha så är ni känsliga så kolla inte vet jag =) Men jag kommer varna er innan:P   ...

Ovido - Quiz & Flashcards