Alla inlägg under januari 2011

Av Ann - 30 januari 2011 21:30

Japp värsta filmen här blir lite svårt men tråkigaste filmen enligt mig är lite lättare och jag kan säga direkt att det blev Never let me go....

Gud vad tråkig den va trodde jag skulle somna och well eller a jag var på väg att somna men det blev inte av för filmen slutade precis då.

Aja den var i alla fall knepig inget jag rekommenderar i alla fall.

Av Ann - 29 januari 2011 21:30

När det kommer till bra filmer jag såg här i CA får det faktiskt mig att börja fundera med tanke på att jag har sett massa med filmer.
Som jag inte kommer ihåg namnet på och när jag säger massa med filmer så har jag inte så direkt koll på alla namn.

Här i USA så går det att hyra en skiva på 30 dollar/månad tror jag om jag inte minns fel och då har man 300 filmer att välja på och har man sett klart alla så är det bara att skicka tillbaka så ger dem dig nya inom 2 dagar.

Aja i alla fall så tror jag nog att jag tycker Eclipse-Twilight, Life as we know it, The town, Easie A var bra resten kommer jag inte ihåg.


Förlåt för uppdateringen har varit lite off men nu så är jag back on the track again.


Av Ann - 28 januari 2011 21:29

Första filmen minns jag inte men däremot så minns jag att det var med en killkompis minns inte vad filmen hette dock?
För så många filmer som jag har sett så lägger jag inte direkt minne på namnet så bra är jag? Haha
Men eller jo vissa av filmerna kommer jag ihåg namnet på som tex Easy A, Life As We Know It, The Town, Never let me go, Twilight osv osv

Av Ann - 27 januari 2011 21:15

Hm när det kommer till låtar lär jag säga så här

Love the way you lie-Rihanna & Eminem

To forever- Rachel Starr
You belong with me- Taylor Swift

Breakaway- Kelly Clarksson
911- Sean Kingston etc etc


Av Ann - 26 januari 2011 21:15

Japp jag och min klass har planerat in en 3 dagars resa vi pratade om att åka till Big Bear emn frågan är om vi kommer dit.

Sen så undrar jag hur det kommer se ut jag+skidor= Noll balans och nja åker vi ska jag filma hur det slutar?

Annars så har jag och Josefin pratat om att åka till Las Vegas bila ner det skulle vara häftigt och kul vet jag.


Någon mer resa på g? Jag vet inte förutom San Diego då.


Av Ann - 25 januari 2011 21:15

Japp smärtgränsen jag älskar att se hur hög min smärtgräns ligger på, sist så tatuerade jag ögonbrynen som dem flesta har sett och vet om.

Well det gjorde lite ont men inte så värst ont och jag säger bara undra hur ont det kommer göra denna gången när jag ska fylla i det?
Sen får vi se vad jag hittar på för mer galenskap? För att känna på smärttröskel?

Av Ann - 24 januari 2011 21:15

Hm nu börjar jag fundera om det är maten, aktivitet osv vad jag menar med detta? Men testa något jag inte har provat?
Just nu så kommer jagi nte på något så det blir lite svårt och segt att tänka

Av Ann - 23 januari 2011 21:00

Det finns en sak jag ska göra när jag kommer tillbaka vad det blir berättar jag senare, men som det ser ut nu så när jag landar så har jag knappt 1 dygn att återhämta mig.

För dagen efter är planen att åka med Josefin till San Diego till Svenska consulatet häftigt säger jag bara!
Men tåg hmm undar hur det slutar? Om det ens är samma standards som i Sverige?

I alla fall detta tycker jag är roligt:
Jag: Vart ska vi åka för att kunan ta tåget?
Josefine: I Glendale?
Jag: Har vi en tågstation i Glendale?
Josefine: Aaa det har vi?
Jag: Va varför har jag inte sett det?
Josefine: Jag vet inte?

Då säger jag bara så här hur i helskotta kan jag ha missat det?


Ovido - Quiz & Flashcards