Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Sitter på lektion

Av Ann - 23 februari 2011 22:35

Sitter just nu på lektion som handlar om flyghistoria tror jag? Minns inte direkt namnet men det jag kommer ihåg att klassen heter AT130.

Vi sitter och pratar om funktioner etc om flygplan lite repetition från FAA klass så lite långtråkigt blir det men samtidigt kan vara bra att få refresha minnet igen.


Men finally as gött att jag slutar snart dock lite segt att jag måste sitta här till 6 typ för att köpa en psychologi bok:/
Aja bloggar lite senare ska tillbaks till lektionen verkligheten


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 9 mars 2011 19:01

Så idag är nog sista dagen jag sitter och bloggar på denna sidan, visst jag kommer sakna alla gamla inlägg osv ska förska flytta över dem senare. Men min nya adress blir Tran.blogg.se anledning till att jag byter är för att denna sida...

Av Ann - 8 mars 2011 11:37

Gosh nu kan jag inte somna om efter att ha haft en sjuk dröm om en kompis bilolycka som skedde runt 2007 jag drömde att jag hörde sirener,  blåljus och såg hela olyckan och hur bilen voltade:S Så great jag låg och vred vände mig si sådär 30 min utan ...

Av Ann - 8 mars 2011 08:30

    I alla fall slutade jag  halv 9 idag för jag var klar med uppsatsen då så det var bara att komma hem till min röra som såg ut som en bombnedslag anledning till det var ju morses visste inte vad jag var sugen på för kläder. Sen att Lidia flyttad...

Av Ann - 7 mars 2011 09:05

Bilder på min tumme kommer senare och jag säger  bara dem är inte fina Haha så är ni känsliga så kolla inte vet jag =) Men jag kommer varna er innan:P   ...

Ovido - Quiz & Flashcards