Alla inlägg under december 2010

Av Ann - 31 december 2010 00:39

  
Jag vet att det är tidigt med att säga Gott Nytt År men imorgon är jag iväg på äventyr och det ska festas och skumpas på ordentligt.

Just nu önskar jag att jag fick fira det med en viss person men det kommer inte hända så jag får hoppas i stället att jag får en nyårs puss av personen i stället vid senare tillfälle.

Samtidigt att personen inte har gett Nyårs puss till någon annan!


Aja nog om det Gott Nytt År vi hörs nästa år och som sagt när jag är hemma i Sverige finns det inte mycket att skriva om för dagarna består av jobb inget direkt kul typ.


//A



Av Ann - 29 december 2010 22:55

Frågan är om jag ska ha nyårslöfte eller inte? För visst har jag dem här "basic" så kommer jag bryta dem lika snabbt ändå så är det lönlöst?

Visst jag har ju några löften som jag har lovat mig själv som jag ska förbättra på men det är ju mer allmäna jag pratr om nu som tex
Börja träna?
Sluta sova bort dagen?

Osv osv


Men jag har ju fortfarande 2 dagar att tänka på det här med nyårslöfte så vi får se helt enkelt.


Av Ann - 27 december 2010 23:22

Det man hade kärt omkring sig inser man inte förrän det är försent...


Jag insåg nyss eller a för en stund sen att jag hade något kärt omkring mig men jag tog inte vara på det varför jag skriver det här vet jag inte? Men det är la för det är natt och dött här hemma i Sverige och jag har blandade känslor i kroppen just nu.


Aja nu ska jag sluta skriva om detta innan jag avslöjar för mycket, men jag har nu funderat på att ändra lite på konceptet på bloggen, inte bara skriva om vardagen utan om massa andra saker vilket är inte fel? Aja något jag får sitta och klura på!


//A

Av Ann - 26 december 2010 17:35

Jätte jätte dålig uppdatering jag vet, minns knappt när jag uppdaterade bloggen med bilder+text i alla fall så var jag hos syrran och käkade julbord med hela familjen riktigt mysigt.


Igår så blev det en impuls sak åka till Gbg och festa riktigt trevligt var det undantag att jag fick ont i fötterna suck eller a har fortfarande ont i fötterna.

Men i alla fall kom hem idag vid 11 och var barnvakt åt mina systersöner samtidigt har jag lärt mig spela Fifa nu Haha me love it!

Efter spelet blev det mat och shopping damn vad folk jag så jag kom inte hem med något eller jo en kasse med mat.


Men nu orkar jag inte uppdatera mer ska krypa mig ner och kolla på tv

//A 

Av Ann - 23 december 2010 23:56

Nu är det bara 1 dag innan jul med andra ord inte många dagar kvar innan 2010 är över.
Nu när jag skriver om att det inte är många dagar innan nästa år börjar och sitter jag här och försöker sammanfatta vad som har gått bra och dåligt i mitt liv detta året blir faktiskt rätt svårt.

Det enda jag kan komma på är att det bästa jag har gjort är att flytta mot CA sen ska jag sitta och sammafatta allt blir svårt faktiskt.

Aja i all afall damn it nu har jag glömt av vad jag skulle skriva känner mig rätt snurrig och trött nu så det är dags att sova.


Btw tidsdygnen börjar "återställas" till svensk tid men fortfarande lite svårt men allt löser sig.


//A

Av Ann - 22 december 2010 20:24

Gissa vem som inte hade ett B i slutbetyg på Introduce to flightattendent och Flight Attendent 1 om det inte var jag? Grejen är ju att jag var helt hundra att jag inte skulle klara det för provet gick inte direkt så bra som jag hade hoppas missade ju en hel del.


Men jag säger bar tack professor Lencki för betygen!

Aja i alla fall visst jag har jobbat idag och träffat kompisar men ändå Its not the same I miss CA so fucking much.


Men måste dra ska skypa nu med Josefin, japp Josefin och jag no good combination thats it


//A

Av Ann - 21 december 2010 22:08

Bara för att jag är hemma så kanske det inte blir lika mycket uppdateringar på bloggen men jag ska försöka komma ihåg och blogga.

Men men jag saknar CA har ju knappt varit här i 1 vecka hemma men jag saknar mitt andra liv mer än vad jag saknar detta.

Jag saknar inte skolan men allt roligt man har gjrot där eller a gör där, kommer ihåg att i början så drog Fransisco Lydias kille iväg på hiking ändå upp till Griffith Park riktigt jobbigt men ändå roligt:P
Sen så ska vi inte prata om våra utgångar jag har haft med tjejerna och alla äventyrer jag hittar på med Josefine.


Jag+Josefine= Dangerous kombination!

Men nu så måste jag prata med en kompis vi hörs senare.


//A

Av Ann - 19 december 2010 08:34

Godmorgon, jag vaknade för cirka 1 timma sen skit pigg och när jag kollade klockan så var den bara 22:33 USA tid med andra ord jag vaknade precis från min "Nap" som jag brukar säga det är egentligen nu hunden i huset väcker mig.

Men jag fick i alla fall ett mejl nyss av min rumskompis gissa om jag inte blev glad att höra från henne? Hon berättade också att min only true hero boyfriend Cupid Aka Doggie (Hunden i huset) verkar sakna mig för han  stod och knackade i min dörr och skällde.:( Åh jag saknar lillhunden jätte mycket trots att jag inte har varit ifrån honom länge men att vi har spenderat tid tillsammans varje dag, dag ut och dag in och sen att han kommer där och slickar mitt ansikte varje dag inklusive att han sover med mig ibland gör att jag saknar honom sjukt mycket nu:/


Men nu så ska jag ta det lugnt och börja bearbeta att jag har kommit hem:/ Visst det är kul att komma hem och träffa familjen och vänner. Men att sitta här i tårar sen i torsdagsnatt någon gång då och då av att sakna CA gör det inte bättre heller:/

Kanske ska försöka sova lite till vet jag!

//A

Ovido - Quiz & Flashcards