Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ann - 8 mars 2011 11:37

Gosh nu kan jag inte somna om efter att ha haft en sjuk dröm om en kompis bilolycka som skedde runt 2007 jag drömde att jag hörde sirener,  blåljus och såg hela olyckan och hur bilen voltade:S

Så great jag låg och vred vände mig si sådär 30 min utan att kunna somna om så resultatet slutade med att jag gick och duschade så jag slipper bråka med rumskompisarna imorgon bitti för vi är oftast 3 personer som vaknar samtidigt och lämnar huset ungefär samtidigt.

Så lika bra att ha fått det gjort nu men nu  nästa femma är att jag ska upp runt kvart över 6 och klockan är 02:40 så hur ska detta gå?

Uscha jag hatar också detta, jag kan inte komma till ro när jag sover det sista och jag tror jag vet vad det beror på så frågan är hur ska jag lösa detta?

Ta tag i det och konfrontera situationen? Ignorera och bara skriva av sig?

En sak är säker jag kan inte få ro förrän jag har löst det men personen i frågan är inte direkt sådär förtjust i att lösa antar jag?

Av Ann - 8 mars 2011 08:30

   

I alla fall slutade jag  halv 9 idag för jag var klar med uppsatsen då så det var bara att komma hem till min röra som såg ut som en bombnedslag anledning till det var ju morses visste inte vad jag var sugen på för kläder.

Sen att Lidia flyttade ut igår och då skulle jag städa men hamnadae på akuten i stället ju;/ Så inget städ och när jag kom hem var jag trots allt för trött för att göra  något sen att det var sent med.


Så idag är det klart gaderoben och allt ser bra ut nu  är det bara att vänta på mina madrasser och sist vänta tills Lidia flyttar ut sina sista saker då får jag in ett skrivbord vilket blir as gött slippa sitta mot väggen hela tiden.


Annars då har det inte hänt så mycket:/

'




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards